luni, 28 decembrie 2009

Ski de Tura ,Creasta Oslea (Retezat) 17.02.'09

Si plecam noi ,cei trei crai de la Hunedoara ,Raluca Lupu(Uca),Alin Ivascu(Zmeu') si subsemnatul,la ski de tura intr-o  zi de Marti(stiti voi,trei ceasuri rele,numai ca la noi s-au transformat in doisprezece )catre Campusel .Acolo ne intalnim cu inca cativa prieteni de la Salvamont,urmand sa facem impreuna cu ei vestita creasta Oslea.Zis si facut,ii dam bice la deal pana la un moment dat ,cand ne-am despartit in doua echipe: eu,Uca,Zmeu si Solomon(Bezonu),ceilalti doi,Sorin si Loli mergand mai repede.

Photobucket

Stiind ca avem un om cu noi din zona (Bezonu) nu ne-am facut griji in privinta traseului, care pentru noi era premiera.Purcedem noi ce purcedem si insfarsit ajungem pe minunata creasta.

Photobucket

Aici ,marea surpriza ...s-a lasat dintr-o data pe noi o perdea foarte deasa de ceata,cel mai distractiv a fost ca ne-a prins chiar la intersectia dintre creasta si "Piciorul"(vorba lui Bezonu) pe care trebuia noi sa coboram.

Photobucket


Am vazut atatea "Picioare"in ziua aceea incat nici cel mai lung miriapod nu are atatea.Intr-un final de doisprezece ore de tropait toata creasta de la N-S si E-V,am gasit si noi "Piciorul Magic" pe care trebuia defapt sa coboram.                       Cam aceasta a fost frumoasa noastra tura de schi,care planuisem ca o vom parcurge in 3-4 ore,dar vorba proverbului "Planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ.                                  

Un comentariu: