luni, 22 martie 2010

Cab.Valea Sambetei-Vf.Moldoveanu 19-21.03.'10

Photobucket

Dupa nu stiu cati ani de asteptari de facut ture in Fagaras ,cu ocazia cursurilor de ghizi montani mi-a venit si mie randul sa cutreier o mica parte din acest monumental masiv.
Dupa ce "am rasfoit pe net" Mersul Trenurilor ,Vineri am fost prezent in gara la Simeria ,asteptand acceleratul de Sibiu care defapt era trenul "Sageata Albastra"care avea regim de accelerat.Bineinteles ca nu am stiu si ca tot cetateanul onest nu m-am urcat in el ca nu aveam bilet pentru "Sageata Albastra"deci...l-am pierdut si binenteles ca nu mai aveam altul pt a ajunge in timnp util.Norocul meu a fost ca ma dus prietenul meu Levi cu masina pana la Sibiu si asa am ajuns si eu la intalnirea cu Luci,salvamontist de la Sibiu .Impreuna cu el am plecat cu masina lui pana la pastravaria de la Sambata.De acolo a inceput "tropaiala" timp de 3 ore pana la ref.Salvamont Victoria ,unde am fost primiti foarte bine de Claudiu..

Sambata la ora 06:30 al luat-o la pas incet incet cu rucsacul foarte greu prin zapda foarte mare ,catre Vf.Moldoveanu.Traseul a foat urmatorul:Fereastra Mare,Vf. Slanina,Galasescu Mic,Mare,si de aici am coborat pana in caldare pt a monta corturile deoarce unii colegi nu au mai putut continua pana la refugiul Vistea.

Photobucket

Dupa o noapte agitata din cauza vantului ,dimineata la ora 5 mi-a dat desteptarea Nushu si impreuna cu el si Nana la ora 06:30 am plecat catre Vf Moldoveanu,ceilalti colegi intorcanduse inapoi pe ruta din ziua anterioara.Fiind zapada foarte mare am ajuns pe varf doar la ora 13:00,unde ne-am mai intalnit cu doi baieti din BV .

Photobucket

Am mai stat pe la ref.Vistea sa mai topim niste zapada pentru ceai si sa mai mancam cate ceva.

Photobucket

De aici am coborat pe valea Vistei timp de 4 ore pana la masina baietilor din Bv care m-au dus pana la Victoria unde m-am intalnit cu Luci pentru a ne intoarce impreuna la Sibiu.

Photobucket

In Sbiu m-am instalat foarte comfortabil in parcare la Kaufland unde l-am asteptat pe Levi timp de 1 ora sa vina dupa mine deoarece ,comform traditiei nu am mai avut nici un tren pana la ora 23:30 :).
Si asa s-a incheiat si weekendul meu in Fagaras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu